Party Poker Review

Uanset om man kan elsker at spille gratis poker eller man gerne vil spille poker for alvor om rigtige penge, vil Party Poker helt klart være et oplagt valg, når man skal vælge sit foretrukne sted at spille online poker. Hos dette pokerrum er der altid masser af trafik og rigeligt med udvalg af forskellige pokerspil.

Et af de ældste pokerrum

Party Poker er et af de ældste pokerrum der findes på markedet i dag, og de har altid været på listen over de mest troværdige poker sites. I dag er de verdens næststørste pokersite med flere hundrede tusinder af kunder, der hver dag logger sig ind på deres Party Poker konto for at deltage i de mange daglige online turneringer eller spille cashgames på både høje og lave takster.

Gratis pokerturneringer

Der findes stort set ikke den form for poker du ikke kan spille hos Party Poker, og det gælder på alle niveauer. Med andre ord kan man sagtens finde et spil poker, der passer til ens egne behov og lyster. Som nybegynder indenfor pokeren, finder man ikke ret mange andre pokerrum, der har et ligeså stort udvalg af online turneringer, hvor indskuddet er tilpas lavt samtidigt med at niveauet hos modspillerne også er til at have med at gøre.

Som en begyndelse  kan nye spillere eventuelt starte med at spille de gratis turneringer som Party Poker har på programmet hver eneste dag. Her kan du både deltage i gratis kvalifikations turneringer til store live turneringer som eksempelvis WPT turneringerne.

Du kan også spille med i andre gratis pokerturneringer, hvor du blandt andet kan vinde kolde kontanter og dette helt uden du selv behøver, at investere så meget som en eneste krone selv. Disse turneringer er en ganske god måde, at lære at spille online poker på, uden du har den store økonomiske risiko. Det anbefales helt klart, at man starter med at spille disse turneringer, frem for at spille poker for sjov. Poker uden noget på spil vil aldrig give den rette fornemmelse for hvad poker egentligt er i og med at modstanderne sjældent er seriøse nok.

En anden mentalitet hvis man spiller poker for sjov

Der vil helt automatisk være en anden mentalitet ved pokerbordene. Ofte kommer det til at virke meget useriøst og folk spiller slet ikke op til deres bedste, fordi de ikke tager det ligeså alvorligt, som når man spiller for ægte penge.

Derfor kan det meget nemt, komme til at give et meget forkert billede af hvordan man spiller rigtig poker. Ganske enkelt fordi at folk tager alt for mange chancer, og slet ikke har den samme respekt for deres indsatser, som hvis der var rigtige penge ved bordet. Du vil hurtigt opdage, at man ikke kan presse de andre i den grad man kan når man spiller om virkelige penge.

Når man selv tager spillet alvorligt, og det viser sig du nemt og uden de store problemer kan vinde de andres fiktive penge,. Kommer du så over på et rigtigt pengebord bagefter, vil du måske få dig en stor overraskelse, og du kan risikere at blive et nemt offer, for de øvede pokerspillere. Hvordan og hvorledes du bedst muligt lære at spille poker, er naturligvis helt op til dig selv. Et godt råd er blot, at man ikke forveksler poker for sjov, med poker for alvor.

Varemærker

Party Poker har masser at tilbyde. Mest kendt er de for deres månedlige pokerturnering hvor der findes 1 million dollars at spille om. Dette er en eftertragtet turnering for masser af danske spillere og selvom indskuddet er $640 så valfarter spillere til Monthly Million. Derudover ejer selskabet World Poker Tour og servere massevis af satelitter til disse i løbet af året.

Der sker noget hver måned hos Party Poker og  især skal det nævnes at Deres mange promotions oftest henvender sig til såvel høj som lav og at alle spillere har mulighed for at vinde nogle af de mange præmier på spil. Dermed er pokerrummet blandt de allermest vellidte bland såvel professionelle spillere som spiller om tusindvis af dollars per pot som blandt hobbyspillere der nyder at forbedre deres spil for små indsatser.

Opret din konto hos Party Poker her og nyd godt af en bonus for nye spillere. Brug Bonuskoden PNPARTY og få maksimum bonus.